piątek, 4 lipca 2014

LIFESTYLE:10 things to do on holiday

Wakacje mają to do siebie, że mijają w mgnieniu oka. Zawsze zanim zdąże się obejrzeć, nadchodzi koniec sierpnia, a wraz z nim-powrót do szkoły. Chciałabym w tym roku wykorzystać te piękne, letnie dni na nie sto, a nawet dwieście procent...więc przygotowałam krótką listę rzeczy, które koniecznie muszę zrobić zanim w kalendarzu zagości wrzesień.





/absolwentki podczas zakończenia roku szkolnego-'last selfie'/




♥♥♥

1. Urządzić grilla/ognisko z przyjaciółmi. Koniecznie z pieczonymi ziemniakami, które darzę wielką miłością!


2.Zorganizować przyjęcie urodzinowe. Co z tego, że urodziny miałam w kwietniu! Na imprezy zawsze jest czas i pora, szczególnie, że nie trzeba zawracać sobie głowy szkołą i nauką. :)






3.Wypróbować nową plażę miejską i wyciągnąć dziewczyny na dzień opalania. Jakie to wakacje, jeśli nie zakończy się ich z piękną, brązową opalenizną?


4.Przejechać 50 km rowerem. Zawsze chciałam wyruszyć w jakąś dłuższą trasę, ale nigdy nie mogę się zmobilizować. Nadszedł czas zadbać o swoją sylwetkę!.







5.Spędzić sierpniowy, ciepły wieczór na dworze patrząc w niebo i zobaczyć kilka spadających gwiazd. Może chociaż jedno z wymówionych życzeń się spełni.


6.Zrobić porządek w szafie! Koniecznie muszę się za to wziąć przed przeprowadzką i posprzedawać rzeczy, w których już nie chodzę. Ktoś chętny do pomocy? :)


7.Obejrzeć wszystkie zaległe odcinki 'Gry o tron'! Moja przygoda z tym serialem zaczęła się i zakończyła...w zeszłe wakacje.







8.Nauczyć się kilku nowych przepisów. Mam tutaj na myśli zdrowe i pyszne potrawy, ale wiem, że i tak wyjdą z tego same łakocie.♥


9. Nie połamać moich ukochanych okularów przeciwsłonecznych! W końcu znalazłam 'te idealne' i nie zamierzam się za nic z nimi rozstawać!


10.Dobrze się bawić i korzystać z wakacji...kolejne dopiero za rok.:(



M.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz