czwartek, 17 lipca 2014

FASHION: Daisies day






Odkąd pamiętam, zawsze byłam zakochana w kwiatowych motywach. Rzecz, na której narysowano, naklejono lub namalowano kwiatki automatycznie stawała się w moich oczach piękna. Teraz ta obsesja nieco już mi przeszła, aczkolwiek ubrania w podobne wzory-posiadam i bardzo chętnie noszę! :)

W dzisiejszej stylizacji macie okazję zobaczyć jedną z moich ulubionych koszulek, na której, chociaż niezbyt wiele, to trochę kwiatków się znajdzie. Malutkie stokrotki świetnie wyglądają, jako obramowanie liter i idealnie pasują do krótkiej, beżowej spódniczki.
Pogoda ostatnio bardzo lubi zaskakiwać, nie zapomniałam więc o skórzanej kurtce, w której na pewno nie zmarznę!

♥♥♥






                            










Może macie jakieś pomysły na posty?
Jeśli chcielibyście coś tutaj znaleźć, piszcie śmiało w komentarzach lub na ask.fm

P.S. Nie bądźcie zbyt krytyczni dla 'nagłówka posta'. To moja pierwsza tego typu praca, może niezbyt udana, ale i tak jestem z niej dumna :)

M.

1 komentarz:

  1. a zrobisz "my room tour" ? - to nie musi być filmik może być w postaci zdjęć ;p

    OdpowiedzUsuń