wtorek, 1 lipca 2014

FASHION: Hallo etno!

Dziewięć długich miesięcy. Aż trudno uwierzyć w to, że w końcu nadszedł ten upragniony czas, czas odpoczynku i ucieczki od wszystkich problemów...a szczególnie tych związanych ze szkołą i nauką. :)
WAKACJE.
Dla Was to słowo też tak pięknie brzmi?





♥♥♥
Dzisiaj przygotowałam lekką, wakacyjną stylizację; w której dominującym elementem jest zdecydowanie krótka sukienka etno z wycięciem na plecach. Muszę się przyznać, że z początku nie byłam, co do niej przekonana. Na szczęście przyjaciółka namówiła mnie do zakupu i teraz jestem jej ogromnie wdzięczna! Zdjęcia robiłam dosyć dawno, lecz nigdy jakoś nie miałam okazji ich tutaj zamieścić. Myślę, że obecnie; kiedy nie trzeba nosić mundurków, czy regulaminowych, nudnych szkolnych strojów-takie śliczne, kolorowe sukienki zagoszczą nie tylko w mojej szafie. :)














sukienka-pull and bear/torebka-h&m/balerinki-no name/okulary-pimkie/opaska-h&m

2 komentarze:

  1. świetny blog! może zrobisz jakiś post z makijażem ? ;) Twój bardzo mi się podoba jest dzienny delikatny, ale za razem podkreśla Twoje atuty ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się ciesze, ze blog się podoba! Post z makijażem chętnie zamieszczę juz wkrótce. Pozdrawiam:* /M.

      Usuń