poniedziałek, 18 sierpnia 2014

FASHION:Totall stripes

Jak upływa Wam wakacyjny wypoczynek? Już zakończyliście wojaże, czy jeszcze z niecierpliwością czekacie na wymarzoną podróż? A może dobrze bawicie się w domu?
Ja na pewno nie narzekam i staram się uchwycić każdą z już niemalże ostatnich chwil wypoczynku. Trochę utrudnia mi to nadchodząca przeprowadzka i związane z nią planowanie, pakowanie i zakupy...ale i tak nie cofnęłabym żadnej z podjętych decyzji. :)


Dzisiaj znów post z serii 'fashion', za co przepraszam, ale nie znalazłam czasu, na napisanie czegoś innego, co miałoby "ręce i nogi". W przygotowaniu wpis o porządkach i outfit na początek roku...może Wy macie jakieś propozycje?



Zestaw prosty i klasyczny. Spódniczka, krótki top i marynarka, która jest głównym elementem całej stylizacji. Jeśli ktoś jest spostrzegawczy, to pewnie już zauważył, że tą samą bluzkę miałam na sobie w poprzednim poście... wybaczcie, ale zdjęcia wyszły baaaardzo spontanicznie. Możecie uznać to za wskazówkę, jak na różne sposoby da się zaprezentować daną rzecz! :)
Sandałków na obcasach oczywiście nie mogłam sobie odpuścić. Co z tego, że ubrałam je zaledwie raz. I tak było warto po kryjomu przemycić je w walizce, gdzie ukryte pod ubraniami jakoś nie wpadły w oko rodzicom. Wbrew pozorom są bardzo wygodne, wprost idealne na wieczorny spacer!





 










/sandałki-mango/marynarka-pimkie/spódniczka-h&m/crop top-h&m/torebka-no name/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz