poniedziałek, 8 września 2014

Goodbye holiday



Brr, ta chłodna, jesienna pogoda; którą mamy za oknem nie wzbudza we mnie szczególnie pozytywnych uczuć. W tym roku lato skończyło nam się wyjątkowo szybko, nad czym bardzo ubolewam i dopiero teraz żałuję, że w większym stopniu nie korzystałam z letnich upałów. Nie zdążyłam nawet założyć niektórych lekkich rzeczy, a teraz...muszę pożegnać się z nimi na kilka dobrych miesięcy.

Koniec narzekania! Na pogodę niestety nikt poza Panem Na Gorze nie ma wpływu. My możemy jedynie na chwilę oszukać samych siebie i przenieść się do wakacyjnych wspomnień.
Zapraszam Was do obejrzenia kilku zdjęć z mojego wakacyjnego wyjazdu. :)

♥♥♥















3 komentarze:

  1. Masz świetną figurę! Ćwiczysz coś?
    A tak wgl to super blog - czytam na bieżąco ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. :-) Nie wiedziałam, że prowadzisz bloga. Zapowiada się fantastycznie! Gratuluję i życzę powodzenia. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję bardzo! Mam nadzieje, ze kiedyś będę w tym choć w połowie tak dobra, jak Ty.:)
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń