sobota, 9 maja 2015

'Where the wild roses grow'





Nie wiem jak Wam, ale mnie w tym roku nadejście wiosny bardzo się dłużyło. Słońce jakby bawiło się z całym światem w chowanego, raz ukazując się zza chmur i ciesząc nas miłym ciepłem; raz uciekając w najgłębsze zakamarki nieba. Czy w końcu możemy być spokojni o dobrą pogodę?
Nie jestem o tym do końca przekonana, dlatego dzisiejsza stylizacja nie jest jeszcze typowo lekka i wiosenna, ale można wyczuć w niej nutkę kwiatowego uniesienia w postaci koszulki-mgiełki w delikatny, różany wzór. Do tego przewiewny, elegancki płaszcz; botki na obcasie...i można ruszać na poszukiwania wiosny. :-)
Mam nadzieję, że przyniosą one pozytywne rezultaty!
M.







płaszcz-sh/okulary-h&m/torba-h&m/koszulka-h&m/spódnica-h&m/botki-h&m

6 komentarzy:

  1. Ładna stylizacja! I zdjęcia bardzo klimatyczne, co lubię! :)
    http://mammotylki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz! śliczny płaszczyk i buty! <3

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. jestes przepiekna i masz cudowny styl :) :* Pozdrawiamy !

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja :)
    Mogłabym poprosić Cię o poklikanie w linki w poście? Dla Ciebie to chwila, a dla mnie znaczy bardzo wiele. Poinformuj mnie jesli to zrobisz, a na pewno się odwdzięczę ;) Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne zdjęcia i stylizacja! :)
    Może wspólna obserwacja ? ;*

    OdpowiedzUsuń